lördag 27 september 2014

Snabb tur till stan

I förmiddags tog vi en snabb tur in till centrum. Förra helgen beställde jag en vinterjacka till Gustav och idag skulle vi hämta den på Lindex. Vi tittade även in på Mormors bageri på Botulfsplatsen, innan vi tog bussen hem igen.

Oskar ramlade och skrapade sina handflator lite, lite så han var inte på bästa humör, när vi väntade på bussen. Men det gick över. Barnen satt för sig själva på resan in till centrum. Jag satt bredvid en man i 70-årsåldern och vi hade ett trevligt samtal.




Eftermiddagen tillbringar jag i tvättstugan. Jag hade inte tänkt tvätta alls den här veckan men ångrade mig och blev överraskad över hur mycket tvätt jag faktiskt hade att ta hand om.

Ikväll ska barnen och jag gå upp och titta till mormors katter en stund. Vi tar med oss veckans lördagsgodis dit och tillbringar ett par timmar med katterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar