söndag 1 oktober 2017

Läsdagbok 3:e kvartalet 2017

Juli

  • Rödhake av Jo Nesbö (orig. titel: Rödstrupe)
  • Nemesis av Jo Nesbö (orig. titel: Nemesis)
  • Djävulsstjärnan av Jo Nesbö (orig. titel: Marekors)
  • Frälsaren av Jo Nesbö (orig. titel: Frelseren)''
  • Snömannen av Jo Nesbö (orig. titel: Snömannen)


Augusti

  • Universum : Vad som är värt att veta av Joanne Baker (orig. titel: 50 Universe Ideas You Really Need To Know)
  • Svarta Hingsten kommer tillbaka av Walter Farley (orig. titel: The Black Stallion returns)


September

  • Pansarhjärta av Jo Nesbö (orig. titel: Panserhjerte)

Det går fortsatt trögt med läsandet. Jag satte som mål på Goodreads att jag ska läsa 37 böcker i år. Det blir svårt att nå det målet. När 75% av tiden har gått har jag läst 23 böcker. Med ett riktigt läslov både på höstlovet och den av jullovet, som ligger före årsskiftet, kanske jag kan klara av det men jag håller det inte för troligt.

För barnen fortsätter jag att läsa Svarta Hingsten-serien. Vi är inne på den tredje boken och Oskar tycker mycket om dem. Jag har också behållning av att läsa dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar