tisdag 1 januari 2019

Minne från 2018

Jag är hopplöst efter med alla mina fotografier. Den senaste stunde har jag suttit och raderat och sorterat foton från 2018 på datorn och jag är bara i juni... Jag hittade några bilder, som påminde mig om en mycket trevlig eftermiddag i mitten av juni, en eftermiddag då jag och ett par kollegor tillbringade ett par timmar hemma hos en före detta kollega.

Det var en av de där dagarna i slutet av läsåret. Eleverna hade slutat men vi lärare hade ett par arbetsdagar kvar. Marie bjöd hem Lena, Åsa och mig på fika ... och vi fick se en otroligt vacker trädgård, fina/supercoola konstverk som Maries make har gjort samt gulla med kattungar så söta att man nästan fick hjärtsnörp.

Det var en sådan där riktigt feel-good-träff som gjorde att man gick hem alldeles varm i hjärtat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar