tisdag 19 augusti 2014

Återförenade förstaklassare

Gustav har börjat i första klass idag! Han tyckte att det skulle bli spännande, när vi pratade om det i helgen. Vid något tillfälle utbrast han spontant:

- På tisdag börjar jag i ettan!

Gustavs pappa har skickat mig bilder från skolstarten och Gustav ser nöjd ut. Äntligen får han träffa bästa kompisen varje dag igen.

Foto: MA
Jag har också haft skolstart idag och jag är helt galet trött i mössan nu på kvällen. I morgon kör allvaret igång riktigt ordentligt med riktiga lektioner. Jag går ut lite försiktigt med två lektioner i fysik.

3 kommentarer:

  1. Tänk att våra grabbar har blivit stora skolpojkar nu! Det var väl inte så länge sedan som de kravlade omkring på golvet på våra mammaträffar :)

    SvaraRadera
  2. Noooooo! Jag råkade radera din kommentar när jag skulle publicera den - klant-Linda... Men jag gör samma sak som du, tittar på min stickning och somnar sedan.

    SvaraRadera