söndag 21 april 2013

Nu har jag hittat dem


Igår hittade jag vitsippor i Dalby söderskog. Det var fjärde veckan i rad som jag var där och letade.

I övrigt är jag bara trött, trött, trött. Den senaste veckan har jag tampats med någon slags förkylning eller snarare en bedrövlig hosta, som har gjort att jag har sovit dåligt på nätterna. Vaknade med lite feber i fredags men den gick över ganska snabbt. De senaste dagarna har jag försökt att vila så mycket som möjligt.

Hostan har i alla fall gett med sig men tröttheten finns kvar. Jag somnar så fort jag sätter mig ned. Jag kan inte påstå att jag känner mig redo att gå till jobbet i morgon men det är bara att bita ihop.

1 kommentar:

  1. Nu när våren kommit igång på allvar får vi hoppas att alla sega vinterförkylningar med hosta o elände snart är ett minne blott

    SvaraRadera