söndag 18 maj 2014

Insomnad

Bloggen har inte somnat in för gott. Det är bara galet mycket att göra just nu. Maj månad i skolans värld är otroligt hektisk. Så många säckar som ska knytas ihop. Min mentala kapacitet går till det och till att försöka få vardagen att flyta på. Stickning, läsning, bloggande etc hamnar vid sidan om.

Just nu skulle jag vilja sätta mig och skriva ett inlägg om vårt besök på Universeum igår men... Det behöver städas. Det behöver handlas. Lektioner ska planeras. Rättning står också på agendan men det sparar jag till i morgon. Föräldrar måste kontaktas. Äta! Äta måste vi också göra och det involverar matlagning som jag tycker är bara sådär kul.

Jag återkommer förr eller senare.

1 kommentar:

  1. Ibland har man tid, ibland inte... Min blogg har gått in i vårdvala men den vaknar nog till liv någon gång

    SvaraRadera