lördag 2 april 2016

Det är jag och Blondinbella

Jag borde ha gått och lagt mig för längesen men sitter här och tittar på The Graham Norton Show på BBC One. Stephen Mangan är en av gästerna så jag bara MÅSTE titta. Kollar också igenom några av de bloggar jag följer och inser att Blondinbella också är sjuk och har sjuka barn (eller i alla fall ett sjukt barn). Symptomen tycks vara samma som här: feber, snorigt och ont i halsen.

Det har varit supertråkigt att vara hemma och se hur solen har strålat där ute. Idag har jag läst och sovit. Barnen har spelat spel och sovit. Vi har piggat på oss och är ikväll feberfria, vilket är skönt. Det blev fredagsmys med popcorn framför Let's Dance. Det slog mig att numera är barnen vakna och tittar på TVs fredags- och lördagsunderhållning (hrrrm!), vilket är mysigt även om det emellanåt är svårt att höra vad som sägs på TVn, eftersom barnen pratar non-stop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar