torsdag 1 september 2016

Livet är magiskt...

... och förunderligt och överraskande och kringelikrokigt. Det puttrar på i sakta mak (och ibland går det svindlande fort) och jag känner att jag är ganska nöjd. Då gör tillvaron en skarp gir och ...

... in i mitt liv kommer en man, som tillför mitt liv den där magin, förunderligheten och överraskningarna ... och så mycket, mycket mer! Det är ingen ny bekantskap. Vi kände varandra för många, många år sedan men då var tiden inte mogen för oss.

I en tid, där sociala medier spelar en viktig roll för många, hittade vi varandra på Facebook. Att lära känna någon eller, som i det här fallet, återuppta vänskapen genom det skrivna ordet är något jag önskar att fler skulle få uppleva. Och när vänskapen sedan utvecklas till mer, då är den där magin och förunderligheten där igen!

4 kommentarer:

  1. Det låter underbart, Katarina! All lycka till er! <3

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande och mysigt, jag är så glad för din skull. Jag har inte läst bloggar på ett tag utan mest FB:at och tyckt mig ana att det varit något på gång i ditt liv och se, lite rätt hade jag minsann. Lycka till <3

    SvaraRadera