tisdag 21 februari 2017

Vågen gör mig förbluffad

Barnen och jag var hemma hos morfar i eftermiddags. Jag har ingen våg hemma, så jag brukar väga mig hemma hos pappa. Lite läskigt var det idag, när jag gick upp på vågen för första gången sedan någon gång tidigt i höstas.

Så vågade jag ta steget och sedan stod jag där och trodde inte mina ögon. Jag väger 2,5 kg mindre än jag gjorde i slutet av augusti!

Jag vet inte hur det har gått till men jag är evigt tacksam. Att inte ha gått upp under de senaste månaderna ... jag är förbluffad. Att faktiskt till och med ha gått ner något lite. Jag tror inte att förbluffad räcker att beskriva hur jag känner.

Nåväl, det ger mig än mer motivation att återigen styra upp min kosthållning och komma igång med motionerandet, i takt med att det blir varmare ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar