tisdag 18 september 2012

Glöm huvudet!

Ryggen! R-Y-G-G-E-N! Aj, aj, aj!

Huvudvärken har börjat ge sig. Kanske har nässprayen haft lite verkan. Det började alltså ljusna lite. Då sätter jag mig på huk för att plocka upp en sak från golvet, lite ur balans, gungar till ... och drt kändes som om ryggen gick precis tvärs av. Det tog mig 20 minuter att ta mig upp från golvet igen.

Det börjar bli dags att byta ut den här kroppen. Eller så är det dags att börja lyssna på den, att det är hög tid att börja ta hand om den så att den håller minst lika länge till.

3 kommentarer:

  1. jaha du, låter som någon sorts ryggskott. det var väl ungefär i den ålder du befinner dig i nu, som mina problem började. en sak som hjälpte mig var faktiskt behandling av kiropraktor. något att tänka på?

    SvaraRadera
  2. Det är nog lättare att börja lyssna på kroppen än att byta ut den ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att du har alldeles rätt på den punkten.

      Radera