måndag 5 januari 2015

Semmelpremiär

När jag var nere på stan idag, passade jag på att titta in på Ramklints och köpa semlor. Nu har nyåret passerats. Då känns det legitimt att äta semlor. Man måste ju börja tidigt, så att man hinner med att äta några stycken innan semmelsäsongen är över.

Innan jag åkte ner till stan, såg jag ett inlägg på Facebook om kvinnors handväskor. Jag konstaterade att jag inte har så mycket i handväskan. Ingen av mina handväskor är till att börja med särskilt stor så det får inte plats så mycket.

I min handväska finns plånbok, körkortsfodral, kamera, busskort (mitt och Gustavs), anteckningsbok och penna samt ett läppglans. Jo, mobiltelefonen finns också i väskan ibland men den tog jag fotot med, så den kunde inte vara med på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar