fredag 27 april 2012

Fredag ... TV-kväll?

Efter ett ögonkast på TV-tablån på tvplaneten.se så blir mitt spontana svar på frågan i rubriken ett NEJ!

SVT1 visar "Minuten" och TV4 visar "Let's dance". Lockar mig inte alls!
TV3 visar "The house bunny" ... ha ha ha, nej tack!
Kanal 5 visar "Americas funniest homevideos" och det kan vara kul ibland men är inte riktigt vad som lockar mig i detta nu.
"Par i hjärter" på TV4 Guld ... för en kort sekund överväger jag det men bestämmer mig sedan för att den serien får stanna kvar i 1980-talet. Hade det varit "Moonlightning" med Bruce Willis och Cybil Shepherd så hade det varit svårare att motstå.

Men vänta lite ... BBC Entertainment to the rescue. Klockan 20:10, om bara några minuter alltså, är det dags för "Qi". Jag har troligtvis redan sett avsnittet men det gör inget. Det är värt att se igen. Det är jag övertygad om!

1 kommentar:

  1. här blev det en DVD av precis de skäl du räknar upp, och då har du betydligt fler kanaler att välja på

    SvaraRadera