lördag 26 maj 2012

How to spend...

... an hour and 700-800 kr:


Alltså, jag gav mig iväg för att handla kläder till mig själv. Jag behöver ett par nya jeans och något att ha på mig på skolavslutningen. Men som vanligt får jag mer eller mindre panik, när jag kommer in i en klädaffär. Det är för rörigt och för mycket att titta på så jag hittar ingenting.

Till barnen är det hur lätt som helst att handla kläder. Det blev ett par jeans, två par shorts och två kortärmade tröjor till Gustav. Oskar fick två par shorts och två kortärmade bodies. Jag kom precis på att jag faktiskt köpte något till mig själv också - nagellackborttagningsmedel. Och så blev det kort och vadderade påsar så att jag kan ordna lite utlandsförsändelser - en födelsedagspresent som är flera månader försenad och en födelsedagspresent som fortfarande har en liten chans att komma fram i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar