fredag 19 september 2014

Arbetsveckan är slut

Förra helgen kändes oändligt lång - på ett positivt sätt. Den här arbetsveckan har rusat förbi i ett nästan svindlande tempo, snudd på otäckt. Fredagskvällen var mycket välkommen. Barnen är hos sin pappa. Jag har ätit middag, funderat på om det finns något att titta på på TV samt stickat en vante till Gustav.

TV-tablån är en ständigt återkommande besvikelse. Det slutade med att jag tittade på Doobidoo och Skavlan. I båda programmen har Ylvis och The Fox nämnts. Enligt Skavlan har The Fox visats 450 miljoner gånger på YouTube! Jag har A-L-D-R-I-G hört talas om varken Ylvis eller The Fox förut. I ett klipp på Skavlan syntes både Morgan Freeman och Ellen Degeneres referera till dem, så uppenbarligen har jag missat något.

Det ska jag rätta till nu. YouTube, here I come!

2 kommentarer:

  1. Haha... du hade nog inte missat något :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag hade kunnat vara utan vetskapen om Ylvis...

      Radera