tisdag 9 september 2014

Något säger mig...

... att jag inte vill köpa toalettpapper.

I förra veckan konstaterade jag att det var dags att köpa nytt toalettpapper. Det stod överst på listan, när jag åkte och handlade i lördags.

Jag kom hem utan toalettpapper.

Idag stannade jag till vid Coop i Sjöbo enkom för att handla toalettpapper. Visst skulle jag ha en del andra saker också men de hade kunnat vänta. Toalettpapper var prio ett.

Jag höll på att åka därifrån utan toalettpapper. Jag hade gått runt i butiken en stund utan en tanke på toalettpapper, när jag plötsligt fick syn på hyllan med sagda papper ... och då först kom jag ihåg att det faktiskt var därför jag var och handlade.

1 kommentar:

  1. *Fniss*
    Något säger mig att jag inte vill köpa salt, jag beter mig på ungefär samma sätt då...

    SvaraRadera