söndag 24 juli 2011

Stark

Numera ser jag knappt Coca colan, när jag handlar på Hemköp i centrum. Den står precis bredvid ingången, mittemot varukorgarna. Visst ser jag fortfarande att den står där, annars hade jag inte skrivit det här inlägget. Men vilken skillnad det är nu jämfört med för 2,5 vecka sedan. Då svepte jag med mig en 1,5- eller 2-litersflaska av bara farten, när jag gick förbi. Och idag noterar jag knappt flaskorna.

Jag känner mig så stark! Stark i övertygelsen om att jag valt rätt!

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat, jag är fortfarande colaoman, dock inte i samma mängder som tidigare. Nu blir det kanske ett glas varannan dag, "förr" kunde det lätt bli 3-4om dagen

    SvaraRadera
  2. Jag börjar så smått känna att det är okej att inte dricka cola, att jag inte känner mig ledsen längre när jag tänker på att jag inte ska dricka cola.

    SvaraRadera