lördag 18 juni 2011

Ett möte ... eller faktiskt två möten

Gustav, Linn och Isabelle på Drottninggatan.
Förutom en massa åkande i rulltrappor, hann Gustav och jag med något annat roligt i Stockholm. Möten IRL med härliga personer, som jag har känt på Internet i 3,5 års tid. Vi har småpratat om stort och smått i livet. Jag är så glad att jag dök in i Kärringmaffian på Familjeliv i början av december 2007 och ännu gladare att "kärringarna" välkomnade mig med, kändes det som, öppna armar i deras redan etablerade vänskap.

I torsdags eftermiddag blev det först fika med Svalis, Kibell och Modestyonly ... och barnen, inte att förglömma. Lite senare på kvällen åt Gustav och jag middag tillsammans med Svalis, Paul, Linn, Kibell och Isabelle. Det var mycket trevligt och väldigt roligt att få träffa och uppleva de riktiga, livslevande personerna bakom användarnamnen.

På fredagen blev det ett snabbt möte med Boppie på Stockholm central, även det riktigt roligt och jag är glad att det gavs möjlighet till även detta möte. Boppie gav oss tips om Kulturhusets "Rum för barn". Där var det förvisso fullt och kö för att få komma in men det gjorde ju inget, eftersom det fanns rulltrappor att åka i ... och hiss.

3 kommentarer:

  1. Ibland fnyser folk lite o tycker att jag är underlig som har "nätkompisar" men faktum är ju att mina nätkompisar vill jag inte vara utan.
    Det var riktigt kul att träffas i torsdags, hoppas att det blir fler gånger

    SvaraRadera
  2. Vi får vara underliga tillsammans.

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen jättekul att träffas och jag hoppas vi gör det snart igen.

    SvaraRadera