tisdag 27 mars 2018

Paris France

Terminal 2F på Charles de Gaulle får inte högt betyg när det gäller mat. Jag läste någonstans i förra veckan att man får säga att man har varit i ett land om man har ätit där. Det är nästan så att jag missar möjligheten att säga att jag har varit i Frankrike.

Handla kan man göra hur mycket som helst. Gå på en färgglad (rött, rosa, orange) toalett kan man också göra. Men äta... I snudd på panik att få något i oss köpte vi en påse M&M.

På väg till gaten passerade vi dock en liten, trång och fullpackade food court, som inte sålde annat än tråkiga smörgåsar och kakor. Vi köpte en flaska Vittel, en bit morotskaka och en bit citronkaka.
Så nu har jag ätit och därmed kan jag också lägga Frankrike till listan på länder jag varit i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar