onsdag 27 februari 2013

Tanka energi

Min kropp är tom på energi. Den senaste veckans sjukdom har tömt den på alla reserver, känns det som. Först en rejäl genomkörare i luftrören och sedan kröp eländet ner i magen och ställde till oreda. Nu är febern borta och jag hoppas att illamåendet försvinner också och att jag får en chans att börja fylla på energidepåerna igen.

Barnen är tillbaka på förskolan igen idag efter att ha varit hemma i över en vecka. De såg verkligen fram emot att få gå dit igen. Jag tyckte att det var skönt att andas lite frisk luft på vägen dit och hem igen. Det var soldis ute och allting var täckt med rimfrost. Vackert ... men jag längtar efter våren!

1 kommentar:

  1. Våren har nog aldrig känts så efterlängtad som just i år, känns lite trist att ligga sjuk och titta ut genom fönstret och se klarblå himmel & sol och läsa om hur folk börjar få vårkänslor

    SvaraRadera