lördag 2 februari 2013

40 år!


Idag fyller han 40 år! Min lillebror! Det är så galet så det finns inte på kartan. Bilden ovan har jag skamlöst snott från hans Facebook-sida och jag hoppas att han inte blir arg på mig för det. Den är tagen av hans son på Angel Island förra året (tror jag) och den är så suverän.

Grattis på födelsedagen, önskar jag dig, käre bror. Jag hoppas att fru och barn firar dig ordentligt där borta i väster. Jag har tänkt på dig och pratat om dig och tittat på foton av dig under dagen.

Dagen till ära har jag gått och blivit med Spotify. Jag måste ju göra ett litet försök att inte vara en gammal tant som inte följer med i tidens nyheter ... även om Spotify väl knappast kan räknas som nyhet längre.

1 kommentar:

  1. ett himla bra foto av en suverän kille. vi tänker nog på honom lite till mans idag.

    SvaraRadera