onsdag 26 juni 2013

Färdig x 2


Gustavs målning från förskolan är inramad. Tänk att det inte tog ett halvår för mig att få det gjort. Det är till stor del tack vare att maken hade en ram hemma som jag kunde använda. Oskars gula målning väntar fortfarande på ram. Jag lyckades inte hitta det jag sökte, när vi var på IKEA i måndags.


Mitt andra färdiga projekt är den här vanten. Det är lite att ta ut segern i förskott att säga att det är ett färdigt projekt, eftersom jag fortfarande har den andra vanten kvar att sticka. Men den första är färdig och den är otroligt skön att ha på handen. Vanten nummer två planerar jag att ha som bilstickning i helgen.

1 kommentar:

  1. Bilstickning låter avancerat, då skulle jag dessvärre bli rejält åksjuk annars hade det varit kanon framåt sommaren då vi ska bege oss neråt västkusten :-)

    SvaraRadera