lördag 31 augusti 2013

Den var god!


Vår saffranskaka var riktigt mumsig. Det finns inte så mycket kvar av den. Man kan säga att den var försvinnande god!

Vår TV, eller rättare sagt, boxen med TV-kanalerna (jo, jag vet att TV-kanalerna inte finns i boxen men du förstår nog vad jag menar) krånglar så vi har inte kunnat se på några kanaler de senaste fyra dagarna. Ikväll tittar jag på The Holiday med Kate Winslet, Cameron Diaz och Jude Law.

Jag stickar också vidare på den vita Harunin och börjar närma mig slutet. Fyra varv kvar. Det är rysligt lite garn kvar i det sista nystanet. Jag tror inte att det kommer att räcka! Garnet, Drops Fabel, är det inga problem att få tag på men det gäller att hitta rätt nyans. Jag får se när jag kan komma iväg till Sländan i Lund för att köpa ett nystan till. Nej, förresten, jag ska köpa fyra nystan till. Det ska bli ännu en Haruni.

Men sedan är det stopp med Haruni-stickandet. Jag måste göra något annat också. Som att börja på min Fellowship-sjal...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar