fredag 6 juni 2014

I dagarna är det många...

 ... som tar studenten. Just precis idag är det 25 år sedan jag tog studenten. Så här fina var jag och mina klasskamrater den där junidagen:

N3A, S:t Petri Malmö, juni 1986

Vissa saker förändras aldrig. Jag tyckte inte om att köpa kläder då och det gör jag inte idag heller. Inför studenten löste jag det genom att titta i mammas garderob och där hittade jag kläderna, som hon hade på sig när hon tog studenten. Problem solved!


Louise,jag, Roland, Tiger, Johan,
Jesper, Gunilla, Dorota och Piotr.

Utspring hade vi på den tiden också men tack och lov slapp vi de där hemska flaken som tycks vara ett obligatorium vid dagens studentfirande.

Hela familjen samlad.
Någon dag efter studenten, det kan ha varit på kvällen efter sommaravslutningen, samlades hela klassen för att äta middag på Mongolian Barbecue i Malmö.

Sara, jag och Louise.
När jag letade efter fotona ovan, hittade jag en massa andra foton, bland annat ett som togs inför avslutningen i nian samt ett från höstterminen i ettan på gymnasiet.

VT -86

HT -86

Ett halvår efter studenten var detta min vardag:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar