söndag 20 april 2014

Det var längesen...

... jag lagade en lasagne men det kommer att ske igen inom en snar framtid. Den är god! Och inte är det särskilt besvärligt att göra heller. Jag vet inte vad som har farit i mig men jag till och med improviserade! Jag skulle göra bechamelsåsen och receptet på paketet med lasagneplattor verkade så klyddigt så jag gjorde lite på känn ... och det blev bra! Ha!

När vi var hos mormor härom dagen, såg barnen en del av Star Wars: episode IV - A New Hope. De har hittills bara sett Star Wars som LEGO-filmer eller i Family Guys tappning. De var helt begeistrade att det var "på riktigt". De fick låna med sig filmen hem och även episoderna The Empire Strikes Back och Return of the Jedi. De har sett alla tre minst en gång, någon av dem mer än en gång, under helgen och det är speciellt Oskar som älskar dem.

1 kommentar:

  1. Jag tror ni får behålla dem, de gör nog bättre nytta hos er.

    SvaraRadera