tisdag 1 juli 2014

Återförening

Igår, strax efter lunchtid, landade planet från San Francisco på Kastrup med min bror ombord. Mina föräldrar, Iting och Ludvig åkte över för att möta honom. Jag och barnen anslöt senare för att äta middag tillsammans hemma hos J.

Torgil var ganska så trött, vilket inte var konstigt efter att han hade varit uppe i många timmar. Flyget lämnade San Francisco sent på eftermiddagen på söndagen och var sedan i luften i tio timmar (och då blev det inget sovit alls). Men han var på gott humör och det var alldeles underbart att få krama om honom.

Jag noterade att Torgils händer är mycket lika pappas händer, som jag alltid har tyckt är så fina.



På Torgils högra arm finns den senaste (sista?) tatueringen. Jag måste försöka få en bättre bild på den framöver samt även fotografera de övriga tatueringarna. Jag blev inte mindre sugen att skaffa en egen tatuering, det måste jag erkänna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar