söndag 22 december 2013

Just do it!

Jag tog mig i kragen, grävde djupt och hittade ett uns energi - och vips var köttbullarna gjorda. Jag vet knappt hur det gick till. Den sista plåten står i ugnen. Det är inte de godaste köttbullar jag gjort. Det är nog en aningens aning för mycket peppar i dem. Just nu struntar jag i det. De är långt, långt, lååååångt ifrån oätliga. Jag är bara så glad att jag faktiskt har klarat av ytterligare en uppgift inför julafton och har en sak mindre att göra i morgon.

Återstår att se om jag har lite, lite energi kvar så att jag kan slå in barnens julklappar ikväll. Det kräver förstås att Gustav somnar först. Den som lever får se...

1 kommentar:

  1. God jul till dig och pojkarna! Vi får hoppas att Gustav somnade kvickt, för vem vill ha oinslagna klappar?! :)

    SvaraRadera